שלום,
אני עובדת מזה כשנתיים ב-3 עבודות, כאשר המשכורת הכוללת שלי לא מגיעה לדרגה של מדרגת המס.
בעבודה המשנית שלי- לאחר שמילאתי טופס 101, והגשתי תיאום מס ממס הכנסה, הורידה לי מנהלת החשבונות של המעביד 165 ש"ח בחודש מרץ על ביטוח לאומי ודמי בריאות, וזאת בטענה שלא הגשתי תיאום ביטוח לאומי.
זאת לאחר שלא הודיעה מראש, ובאף עבודה אחרת שלי לא נתקלתי בבעיה זאת, ואף אחד לא הוריד לי ביטוח לאומי על המקסימום. כולם סידרו את זה ברגע שהבאתי תיאום מס לכל מקום עבודה.
לאחר שראיתי את תלוש המשכורת ודיברתי על מנהלת החשבונות ביצעתי את תיאום הביטוח לאומי.אך זה לאחר שכבר הורידה מכספי.
האם עלי לקבל החזר מהמעביד? האם אני יכולה לדרוש שיחזירו לי את הכסף עד סוף החודש? או שעלי לבקש את ההחזר מביטוח לאומי בעצמי?
אשמח לתשובה.
תודה!