במידה וקודמתי במקום עבודתי, ועבודתי השתנה מבחינת אופי העבודה והמטלות האם צריכה להיות גם הגדרת תפקיד ושינוי בתנאי העבודה? במידה ומנהל המחלקה מסרב לתת הגדרה לתפקיד, ובכך בעצם משאיר את מעמדי כשאר העובדים שלא מבצעים את המטלות שמוטלות עלי, האם זה חוקי? איך אפשר לעמוד על שיפור בתנאים אם הקידום גרם בעצם להדרדרות מצבי מבחינה כספית במחלקה?
אסביר בכך שהתפקיד אותו אני מבצע לא כולל שעות נוספות לרוב, ובהתאם לשעות העבודה גם המשכורת החודשית (שנותרה ללא שינוי) ירדה וגם התמריצים ירדו.