אני עובד במוקד שירות טלפוני כבר שנה ועד היום ההפסקות שלנו היו בעיקרון על כל חצי שעה של עבודה 5 דקות הפסקה כלומר מי שעובד משמרת 9 שעות מקבל 4 הפסקות 2 הפסקות של 15 דקות ו2 של 20 דקות.
עכשיו הנהלת החברה קיבלה החלטה להתאים את ההפסקות שלנו לשאר מוקדי השירות ולקצר את ההפסקות שלנו מעכשיו מי שעובד 9 שעות יקבל 2 הפסקות של 10 דקות ו2 הפסקות של 15 דקות.
הם כמובן טוענים שההפסקות האלה הם בדיוק לפי מה שנדרש בחוק ואני מניח שהם אינם טועים אבל השאלה שלי האם זה נחשב להרעת תנאים