התפטרתי לפני חודשיים מעבודתי (עבדתי 8 שנים) ויש לי מספר שאלות, כמפורט :
1. נותרה לי יתרה שלילית מהותית של ימי חופשה (מינוס של כ- 30 ימים). חלק מימי החופשה הינם מלפני תקופה ארוכה (4-5 שנים). האם קיימת תקופת התיישנות בגינה לא ניתן לקזז את ימי החופשה בגמר החשבון (המעסיק קיזז את הכל)?
2.חתמתי עם המעסיק על הסכם אישי ובמסגרתו על סעיף 14לעניין פיצויי הפיטורין, אך אין לי תיעוד להסכם ובפוליסה לא מצוין כי חתמנו על הנ"ל. המעסיק טוען כי לא חתמנו על סעיף 14. האם ניתן לעשות משהו בנדון?
3. החזר הוצאות נסיעות שבוצעו במסגרת התפקיד - המנהל מסרב להשיב לי את הוצאות המוניות ששילמתי במסגרת התפקיד, זאת על אף שהגשתי לו חשבוניות. מה ניתן לעשות?