מירב
18/07/2013 20:31
שלום,
אני ילדתי בתחילת מרץ.
כרגע אני נמצאת בחל"ת,
אני הייתי אמורה לסיים את ה26 שבועות בספטמבר,
אבל בגלל הוותק בעבודה מגיע לי עוד 14 שבועות שביקשתי אותם,
כלומר, אני ביקשתי לחזור לעבודה בתחילת דצמבר.
יוצא שאני אהיה בחופשת לידה 9 חודשים (כולל החופשה בתשלום).
התבקשתי ע"י העבודה למלא טופס שנקרא: דין וחשבון רב שנתי של ביטוח לאומי ולהגיש אותו לביטוח לאומי,
כמו כן אמרו לי בעבודה שאני אצטרך לשלם ביטוח לאומי על החודשים האלו.
השאלות שלי הם:
1) מה זה הטופס הזה? (בטופס אני צריכה גם לרשום את מספר החשבון שלי, בשביל מה??)
2) אני צריכה לשלם ביטוח לאומי?
תודה,
מירב.