אני עובדת בחברה המספקת תיגבור לחברת תיקשורת. אני עובדת במחלקת שימור לקוחות. קיים מודל בונוס שמתגמל את העובדים מ-2 שימורים לשעה.
במידה ושימרתי אקבל בונוס במידה ולא - לא אקבל. מאחר ואני עובדת שם מעל שנה, "אני תופסת" את מקומם של הנציגים החדשים ועל כן מאיימים עלינו כל יום! שאם לא נעמוד ב-2 לשעה נשלח הביתה ולעתים זה קורה אחרי שעתיים.
אני לא חתומה שאני חייבת לשמר לקוחות. אני מוציאה כ-10 שיחות בשעה במידה והצלחתי - הרווחתי במידה ולא -לא.
האם הם יכולים לשחק לנו עם השעות? ולהרע בתנאי העבודה? באם אינו מתאימה לשמר לקוחות - תפטרו אותי אבל אי אפשר לשלוח אנשים שבאו ל-7 שעות עבודה אחרי שעתיים.זה פוגע לי בפרנסה - חילה וגם בפיצויים ובדמי האבטלה העתידיים.
כמו כן ישנם מחדלים רבים וצורמים, אך הצגתי אך עיקר הבעייה. אשמח לשמוע חוות דעת של עורך דין לגבי המקרה שלי, תנאי העבודה שתיארתי ותנאי השכר... תודה!