עבדתי בחברת תקשורת שמונה וחצי שנים. עד שיום אחד בתאריך ה-14 לחודש תוכנות המחשב שעבדתי עליהם ביום עבודה שגרתי התחילו להחסם לסרוגין. התקשרתי לתמיכה הטכנית של החברה והם סידרו לי את זה והמשכתי לעבוד רגיל. למחרת 15 לחודש הגעתי שוב ליום עבודה שגרתי אבל כאשר ניסתי לפתוח את דלת הכניסה עם התג עובד שלי התברר לי שהיא אינה מזהה אותו. לבסוף נכנסתי בעזרת עובדים אחרים והתחליתי להעלות מחשב ולהתכונן ליום עבודה נוסף, אבל מחשב החברה לא זהה אותי יותר וכאשר התקשרתי לתמיכה אמרו לי שאינם יודעים מה קרה. (כל הזמן הזה שאני מנסה להעלות מחשב רואה אותי המנהל ולא אומר דבר).
לאחר כמעט שעה של נסיונות ואי נעימות עם לקוחות שממתינים לי קורא לי אליו המנהל וטוען שהיתה "פדיחה" והוא שכח להגיד לי שאני מפוטר ותאריך הפטורים הוא בכלל מ-13 לחודש.
עוגמת הנפש והפגיעה שבעצם הליך פיטורים שכזה הוא מבזה. עוגמת הנפש רבה חוסר האונים מול הלקוחות שממתינים לי ולא מבינים מה קרה וגם העמיתים שלי לעבודה לא מבינים מה קרה. הפגיעה בשם הטוב שלי היא רבה לאין שיעור. האם יש מקום להגשת תביעה בגין עוגמת הנפש והפגיעה בשם הטוב?
והאם ניתן לדרוש פיצויים כספיים בגין המקרה? המקרה קרה בערך לפני שנה.