שלום
במשרדי עובדת מזכירה כ 5 שנים.
החלה לעבוד אצלי ללא הכשרה מתאימה אך כיום בעלת ידע רב.
בשנתיים האחרונות המזכירה עובדת גם כעצמאית במקום עבודה נוסף. עבודתה כעצמאית נעשית בשעות הבוקר, בעוד שעבודתה עימי בשעות אחה"צ 3 פעמים בשבוע. 2 העבודות נעשות באותה כתובת במשרדים שונים.
לאחרונה המזכירה מרבה להיעדר, מבקשת ימי חופש ומודיעה על מחלה.
החודש הודיע על מחלתה ביום רביעי ולא הגיעה ביום חמישי למרות שיודע בוודאות שעבדה בבוקר במשרת העצמאית.
בחודש הקודם הודיעה בתחילת השבוע על מחלה של 5 ימים. בכל הימים הללו עבדה כעצמאית בשעות הבוקר. העובדת הגישה אישור מחלה מרופא המשפחה ומבקשת תשלום עבור ימי מחלתה.
מבקש לברר
1. באם עלי לשלם לה עבור הימים שנעדרה עקב מחלתה למרות שיודע בוודאות שעבדה במשרתה השניה.
2. האם הדבר יכול להוות עילה לפיטורין ללא זכות לפיצויים?
3. האם כמפטרים עובד יש לשלם לו עבור ימי מחלה שנצברו עבורו.