עבדתי כחודשיים במשרה לא מלאה כמלצר \ברמן במסעדה. יחסי עם המעסיק עלו על שרטון מאוד מהר, ולכן עזבתי את מקום עבודתי. קבלתי תלוש משכורת אחד כבר ב 10 של חודש אפריל, ואני אמור לקבל עוד אחד ב 10 לחודש מאי, ולסיים את הסאגא שלי עם המקום הרקוב ההוא.
שאלתי היא:
מה הם כל הדברים שהמעסיק חייב על פי חוק להביא לי בעת סיום העסקתי או גמר חשבון? לדוגמא טופס הודעה לעובד? טופס סיום העסקה? ימי חופשה שהצטברו? וכו' וכו' וכו'...
אשמח לקבל תשובה או הפניה לאתר (ממשלתי\רשמי) שמפרט את הנאמר הנ"ל. תודה רבה