היום שלחתי במייל מכתב התפטרות ולאחר מכן שלחתי לבוס שלי גם בסמס הודעה ובה כתוב ששלחתי לו מכתב התפטרות שיראה ושאני נותנת לו התרעה מהיום והסיום עבודה יהיה ב 19.1.16 חמישה ימים (לפי חמישה וחצי חודשים) כמו שהחוק אומר.
זה מה שהוא ענה לי:
את לא קובעת לי מתי את מסיימת. 30 שנות משרד. לא עזבה מנהלת את המשרד מהיום להיום. עשית נזק כלכלי למשרד. באופן שעזבת. באופן שנעדרת כל כך הרבה בחמישה חודשים. השארת משרד ללא ניהול. חוסר אחריות שמי שהוא צריך לשלם עליו את המחיר. ללא חפיפה. באמצע תיאומי פגישות. נזק כלכלי שצריך לפצות את המשרד בגינו.
האם זה חוקי והוא יכול לתבוע אותי על ימי חופש ומחלה שלקחתי באישורו בכל הימים שעבדתי בהם?