המקרה הפרטי כאן אולי ייחודי אך אולי יש כאן מישהו עם ניסיון במקרה דומה.
אשתי רופאה בשיבא (עובדת מדינה). בתהליך הקליטה שלה (כמתמחה) לא הובהר כי עליה לצרף טופס אישור התמחות. לאחר מספר חודשים, בפגישה עם משווק פנסיוני, היא נשאלה מדוע שכרה נמוך יחסית לשאר.
משלא ידעה, פנתה למשאבי אנוש ואלו שמחו לבשר לה כי מכיוון שלא הביאה אישור על עצם היותה מתמחה (על אף שברור שזהו הסטטוס של בוגרת לימודי רפואה, שנמצאת על תקן מתמחה...), לא שולמה לה "תוספת מתמחה" (מדובר על כ-₪2000 נטו).
אשתי, כמובן, הביאה באותו יום את האישור ומאז משולמת התוספת. לגבי הכספים שלא שולמו עד אותו מועד - הנהלת ביה"ח / משאבי אנוש / משרד הבריאות מושכים אותה בתשובות מתחמקות ובשורה התחתונה ללא מענה.
האם מישהו מכיר? ההיגיון הבריא שלי טוען שמגיעים לה הכספים היות וזהו מרכיב שכר שרק בשל תקלה ביורוקרטית לא שולם. האם אני צודק? האם יש מה לעשות בנידון?