אני עובדת שכירה, ובשנת 2009-2010 עבדתי בעבודה נוספת. ברצוני לציין שהחברה נסגרה לפני יותר משנה. בימים אלו קיבלתי מכתב מביטוח לאומי שבו מצוין, שהמעביד לא הפריש עבורי ביטוח לאומי, ולכן ביטוח לאומי הכריז עליי בשנים אלו כעובדת עצמאית.
הגעתי אליהם עם טופס 106 של שנת 2010 ובו מצוין שירד על פי חוק וכהוכחה, אך אותם זה לא מעניין, בטענה שהם צריכים את הכסף. הסכום השנתי לשכיר 120 שקל לשנה, וכעצמאי זה יכול להגיע ליותר מ- 4000 שקלים. מה עלי לעשות? איך מתמודדים עם בעיה כזאת?