שלום,
על פי חוזה העבודה שלי אני זכאית להכלל בתוכנית ביטוח בריאות של החברה ומקום העבודה משלם את הביטוח ואני משלמת רק את שווי המס.
עקב פניה שלי לביטוח גיליתי שאני לא מבוטחת כלל מאז תחילת עבודתי ולכן פניתי למקום העבודה והם דאגו להקמת הביטוח (אציין שמתחילת עבודתי ועד הקמת הביטוח הופיע לי בתלוש המשכורת התשלום לביטוח הבריאות).
כעת, אני מבקשת מהחברה את הכסף בחזרה (קרי מלוא הסכום ששולם לביטוח, מכיוון שבפועל לא קיבלתי את ההטבה המגיעה לי לפי החוזה, וניזוקתי, מכיוון שהפנייה שלי לביטוח לא נענתה).
מקום העבודה מציע לעדכן רטרואקטיבית את תאריך תחילת הביטוח (הצעה שלא מקובלת עלי לחלוטין כיוון שלא קיבלתי את השירות המגיע לי בזמנו) או לקבל *רק* את המס ששילמתי.
מה חובת החברה כלפיי?