לאחר עבודה של ארבע משמרות בחודש אוקטובר 2013 בחברת קבלן של כח אדם (עבודה בתור מלצר במלון דן) הופקד השכר בחוסר של 330 ש"ח מהסכום שהיה אמור להיות מופקד (560 במקום 890). לאחר פניה מצדי על העניין נדרשתי מהם להתחיל לכתוב ולפקסס את כל פירוט השעות (צילום הכרטיס) בצירוף הסבר על הטעות שנעשתה על ידם.
עשיתי זאת אך בחודש שלאחר מכן הופקד רק סכום של 180 ש"ח, 150 ש"ח פחות ממה שהגיע לי. לאחר עוד פניה ממני נדרשתי שוב לפקסס להם את פירוט השעות עם הסבר, כשעברו כבר מס' חודשים בשל האיטיות בהפקדת הכספים והעובדה שכרטיס השעות לא נשאר בארנקי 24/7 כמו שהם ציפו ממני משום מה.
כעת מצאתי את פירוט השעות. יש לי עילה לעשות משהו עם זה? עם הסחבת של לפקסס את המסמך הקטן והמעצבן הזה אליהם שוב ושוב? אני יודע שמדובר בסכום זעום אבל העובדה שהנטל נופל שוב ושוב עליי ולא עליהם, ושכן מדובר בסכום משמעותי בשבילי - לאחר תיכון ועם תחילת לימודים אקדמאיים לפני הצבא, דירבנו אותי לבדוק אם יש מה לעשות מעבר ללפקסס להם שוב את הפרטים ולקוות שישלימו לי את ה-150 ש"ח המסכנים האלו.