שלום,
אני עובדת במשרד חמישה ימים בשבוע, ככשעות העבודה הן 8:30-17:00. אין לי הפסקה מסודרת ואני מתבקשת בזמן האוכל להיות במשרד ולענות לטלפונים ולדרישות העובדים בזמן האכילה.
כשביקשתי לצאת לאכול מחוץ למשרד נאמר לי כי אני עובדת 8 וחצי שעות ביום ולא 9 ולכן לא מגיעה לי הפסקה בכלל.
ברוב ימות השבוע אני נשארת שעות נוספות.
1. האם בשעות העבודה הרגילות איני זכאית להפסקה?
2. האם כשאני נשארת שעות נוספת יש לי את הזכות מבחינת החוק להפסקה? במידה וכן כיצד מחושב זמן ההפסקה?