אני פרילנסרית בתחום המחשבים ורציתי לדעת מה אפשר לעשות במקרה שיש לי לקוח שהזמין עבודה , ביצעתי אותה ולבסוף הוא לא שילם בתרוץ "הלקוח טס לחו"ל" (הלקוח של הלקוח שלי)?
הבן אדם מרח אותי כמה חודשים עם דברים נוספים לעשות באתר מעבר למה שסיכמתי איתו , וכשהיה צריך לשלם אז הוא התחמק.יש לי את כל ההתכתבויות שלו במייל.
ברור לי שבגלל שאני פרילנסרית (עצמאית עם חשבוניות) אין לי סעיף של הלנת שכר, אבל אני מקווה שתוכלו להסביר לי מהן הזכויות שלי ומה אני יכולה לעשות בנושא!!