אני עובד בשתי עבודות,בראשונה אני שכיר ובשניה אני פרילנסר. לפני כחודשיים עשיתי תאום מס. שלחתי את הטפסים לשני המעסיקים. מקום העבודה העיקרי טעה בהקלדת טופס תאום המס,כתוצאה מזה גבו ממני בביטוח לאומי כ 3,000 ₪ !!!! המפקח שלי טען שעד שלא אמציא מסמך רשמי שיוכיח שהטעות הינה טעות חברה,הוא לא יוכל לעשות כלום. לקחתי חופש והפסדתי שעות עבודה כדי להוכיח את מקור הטעות. עכשיו יש בידי מסמך שמוכיח שהטעות הינה טעות חברה. האם המעסיק צריך לפצות אותי על השעות הללו?