אדם מאוד קרוב אלי עובד בטלמרקטינג ,וכחלק מעבודתו
הוא מקבל שיחות נכנסות מלקוחות ...שיחות מכירה
שעל חלק מהשיחות אין כמעט תגמול ועל שאר השיחות יש תגמול ראוי.
מסתבר שבמהלך עבודתו הוא תעדף את השיחות המתגמלות יותר ואת השיחות הפחות מתגמלות הוא העביר לשירות לקוחות.
לאחר תקופה מאוד ממושכת גילו את זה במקום העבודה, וכיום הם טוענים שבגלל "יירוט השיחות לשירות הלקוחות "הוא כביכול פגע במקום העבודה ואינו זכאי לפיצויים גם במקרה של פיטורין.
אשמח מאוד לדעת, האם הוא יהייה זכאי לפיצויים ?
(חשוב להדגיש שמדובר על נציג שעשה הרבה מכירות במהלך עבודותו והוא עובד בארגון קרוב לשנתיים )