פורטל זכויות העובדים צ'אט לייעוץ משפטי בווטסאפ
הוספת תגובה
×
x

ייעוץ אישי בצ'אט בוט המתקדם שלנו
כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - פגיעה בכספי הפנסיה והעברת המשרדים
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
29/09/2013 14:43
ישנה בעיה מתמשכת אצל המעסיק שלי, בנוגע להפרשות לקרן הפנסיה. ההעברות לקרן הפנסיה (מקפת החדשה) אינן נעשות הצורה סדירה.

ההעברות מתבצעות - לאחר לחץ ניכר של העובדים - בצורה מרוכזת של כמה חודשים רטרואקטיבית באיחור ניכר. תמונת מצב נוכחית : ב - 13.9.13 בוצעה העברה עבור 10/2012 , 11/2012 , 12/2010 ו- 1/2013. מעבר לזה, לפי מה שאנחנו העובדים יודעים, לא היו העברות לפנסיה בשנת 2013.

לאור העובדות הנ"ל ולאור החלטה מפתיעה של ההנהלה להעביר את משרדי החברה למקום מרוחק שידרוש ממני כ- 3 שעות + נסיעות ביום, אני מעוניינת לבדוק את האפשרות של התפטרות בדין מפוטר.

כלומר, את זכותי לקבל את פיצויי הפיטורין המגיעים לי לאחר שש וחצי שנות עבודתי בחברה. בנוסף, האם המעסיק מחוייב לתת לי מכתב פיטורין?

העניין נעשה דחוף מאחר ואתמול הודיעו לנו על המעבר שעומד לצאת לפועל ב-1.11.13. מקווה שאתם תוכלו להסביר לי את הזכויות שלי במקרה שתיארתי.

תודה נעמי




פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!
לייעוץ בווטסאפ