אני מתפטרת ממקום עבודתי, לאורך התקופה מעסיקי ביצע שינויים בשכרי ללא שום הודעה, אני עובדת מה 8.8.10 עד היום. אתמול הודעתי על התפטרותי במכתב מסודר המנהל שלי לא קיבל את זה טוב הוא לא אמר לי מה ימי ההודעה המוקדמת שאני נדרשת לתת, אני נתתי לו עד ה 9.10.13 והבנתי ואם ננתי פחות מן המותר בחוק אזי הוא יכול לנכותם משכרי, יש לציין כי לפני שבוע שוחחתי איתו על נושא מסויים והוא אמר לי שהוא קובע את סדרי העדיפויות במשרד ושאם זה לא מתאים לי אז שאלך הביתה האם זה נחשב לפיטורין? לאחר שמסרתי לו את מכתב ההתפטרות והבין שאיני נותנת לו את הימים עפ"י החוק - הוא אמר לי שאטופל בהתאם. יש לציין שמדובר במשרד רו"ח שהמעסיק הינו גם עורך דין, מה לעשות כיצד לפעול? אודה לתשובתכם