שלום רב,
אני רואה חשבון שעובד במשרד יועץ מס כ7 שנים.
אני מקבל משכורת ב20 לחודש במקום 9 לחודש
תלוש השכר לא ערוך כדין, אין צבירת ימי חופש, מחלה וכו'
הבוס לא מוסר לי תלושי שכר בזמן
לגבי הפנסיה התחילו להפריש לי רק משנת 2012 (חסר 2008 עד 2011), ואפילו בשנים 2012 ו2013 ההפרשות לא לפי החוק. ביקשתי מהבוס שיתקן את כל הליקויים האלו ותמיד אומר כן ובסוף זה לשווא.
השאלה האם אני יכול להתפטר מחמת הרעה מוחשית בתנאי שכר? אם כן אז מה התהליך? רק למסור מכתב לבוס? יש הודעה מוקדמת? צריך לפני התפטרות להגיש תביעה?
תודה צראש