ייעוץ אישי בחינם או בתשלום - רק תבחר/י!

לקבלת מידע כללי ללא תשלום - בחינם

ניתן לעשות שימוש באחת משתי האפשרויות הבאות: הפורום של פורטל זכויות העובדים או עמוד הפייסבוק של פורטל זכויות העובדים
 

יעוץ אישי 24 שעות ביממה

אנחנו מפעילים צ'אט בוט חינמי, שיכול לעזור לכל עובדת ועובד לקבל מענה אישי, ללא המתנה - בכל שעה ובכל יום, כל השנה.

לחצ/י לשיחה עם עו"ד

פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

נושא
מחבר
תאריך ושעה
27/02/2016 12:11
רינה 27/02/2016 12:11
בחנות הנעליים בה אני עובדת ישנם מושבים לטובת הלקוחות (מעין ספות שטוחות) וכסא אחד בעמדת הקופה ללא משענת. מנהלת החנות אוסרת לשבת על הכסא אפילו אם אין לקוחות או שסירבו לקבל עזרה ומעדיפה שהעובדים יעמדו - כמו כן נאמר לי שבמידה ואשב על הכסא אז הכסא יוסר (כביכול בגללי), וכן שאני "מתבכיינת" ושאם התעייפתי שאשב במחסן. הסברתי גם שישנו חוק בנושא אך ללא הועיל וכמעט בכל משמרת הנושא עולה מחדש עם הערות והטרדות בנושא הישיבה.

בכוונתי להגיש תלונה במכתב לרשת אך במידה וזה לא יעזור ברצוני להגיש תביעה. האם לדעתכם זה כדאי במקרה זה? איזו ישות עלי לתבוע, החנות/הרשת/מנהלת החנות? ואיזה סכום לקבוע בכתב התובענה?

האמור בעמוד זה אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי.
ההסתמכות על המידע באתר באחריות המשתמש בלבד!

 

מחשבונים לשימוש חופשי:

מחשבון דמי מילואים   מחשבון דמי לידה   מחשבון דמי אבטלה 
  מחשבון דמי הבראה
   מחשבון הלנת שכר   מחשבון פיצויי פיטורין


לאחרונה פורסמה בפורטל זכויות העובדים סקירה מקצועית בנושא:

הכרה בשעות נוספות שהעובד עבד ללא אישור המעסיק

הפורום
הגדול בישראל לדיני עבודה וזכויות עובדים מנוהל על ידי
משרדו של עורך הדין דורון לוין

 

ניתן לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מהיר ויעיל באמצעות הצ'ט בוט של פורטל זכויות העובדים

שאלה בנושא: כסא בעמדת הקופאית בחנות נעליים - פורום זכויות העובד ודיני עבודה