כמעט כל משכורת יש טעות של כמה מאות שקלים,לפני כחודש ביקשתי מהמנהל שלי שיסדר לי פגישה עם הנהלת חשבונות. עד עכשיו לא תואמה פגישה. האם יש חוק/נוהל המחייב את המעסיק לאפשר לי פגישה כזו?
הכנתי דוחות מפורטים (בסיוע חשבת שכר) שלחתי למנהל שלי,הוא טוען שהוא העביר,בהנהלת חשבונות טוענים שלא קיבלו,דיברתי עם המנהל שלי על התסבוכת,הוא תקף אותי ואמר לי שאם אני לא מרוצה מהטיפול שלו,אז אני יכול לעדכן את המנהל שלו,פניתי למנהל שלו,והוא זרק אותי בחזרה למנהל שלי. מה אני יכול לעשות?