ייעוץ אישי בחינם או בתשלום - רק תבחר/י!

לקבלת מידע כללי ללא תשלום - בחינם

ניתן לעשות שימוש באחת משתי האפשרויות הבאות: הפורום של פורטל זכויות העובדים או עמוד הפייסבוק של פורטל זכויות העובדים
 

יעוץ אישי 24 שעות ביממה

אנחנו מפעילים צ'אט בוט חינמי, שיכול לעזור לכל עובדת ועובד לקבל מענה אישי, ללא המתנה - בכל שעה ובכל יום, כל השנה.

לחצ/י לשיחה עם עו"ד

פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

נושא
מחבר
תאריך ושעה
27/08/2017 14:56
טובה 27/08/2017 14:56
כמה שאלות:

1) אני עצמאית וסגרתי עסקה בטלפון עם לקוח, אף פעם לא נפגשנו. איפה בעקרון נסגרה העסקה?

2) הלקוח לא שילם וכל פעם יש לו תירוץ אחר, קודם שישלם ב 9 לחודש, אחר כך שיש שביתה בבנק... מורח ולא משלם.
אני חושבת לפתוח לו תיק בתביעות קטנות, האם כדאי לי לפני זה לשלוח לו מכתב התראה או אין צורך בזה שזה הוצאה לא קטנה.

3) האם מנסיונכם יש זכוי שאחרי המשפט אקבל את הכסף או עדיף לא להכנס לכל זה ולשכוח מהכסף.

האמור בעמוד זה אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי.
ההסתמכות על המידע באתר באחריות המשתמש בלבד!

 

מחשבונים לשימוש חופשי:

מחשבון דמי מילואים   מחשבון דמי לידה   מחשבון דמי אבטלה 
  מחשבון דמי הבראה
   מחשבון הלנת שכר   מחשבון פיצויי פיטורין


לאחרונה פורסמה בפורטל זכויות העובדים סקירה מקצועית בנושא:

הכרה בשעות נוספות שהעובד עבד ללא אישור המעסיק

הפורום
הגדול בישראל לדיני עבודה וזכויות עובדים מנוהל על ידי
משרדו של עורך הדין דורון לוין

 

ניתן לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מהיר ויעיל באמצעות הצ'ט בוט של פורטל זכויות העובדים

שאלה בנושא: לקוח שמתחמק מתשלום - פורום זכויות העובד ודיני עבודה