ייעוץ אישי בחינם או בתשלום - רק תבחר/י!

לקבלת מידע כללי ללא תשלום - בחינם

ניתן לעשות שימוש באחת משתי האפשרויות הבאות: הפורום של פורטל זכויות העובדים או עמוד הפייסבוק של פורטל זכויות העובדים
 

יעוץ אישי 24 שעות ביממה

אנחנו מפעילים צ'אט בוט חינמי, שיכול לעזור לכל עובדת ועובד לקבל מענה אישי, ללא המתנה - בכל שעה ובכל יום, כל השנה.

לחצ/י לשיחה עם עו"ד

פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

נושא
מחבר
תאריך ושעה
03/10/2016 20:57
לקוח מאוכזב 03/10/2016 20:57
הנני לקוח של ניצת הדובדבן בקריית שמונה, המעסיק אינו מאפשר לעובדים לשבת במהלך כל המשמרת, אחרי ששאלתי למה אין כיסא בקופה נאמר לי שאסור לשבת, לימים שהגעתי שוב ראיתי כיסא מגוחך להפליא, גבוה מהקופה, מעץ, בקיצור לא מאפשר שם ישיבה הגיונית, כך ששוב אני רואה את העובדות שם עומדות, גם יצא לי לראות כבר פעמיים את בעל הבית מרחיק את הכיסא ושם אותו ליד הקיר.....
שאלתי את אחת העובדות שם מה קורה והיא אמרה שהוא לא רוצה שישבו בכיסא, זה בזבוז זמן מבחינתו, והכיסא שם רק כי נוצר אולטימטום ממנהלת החנות, והוא אפשר זאת בלית ברירה והגדיל ואמר להן שאך ורק בזמן עשיית חשבון ללקוח, לא בשום זמן עבודה אחר....
אכן אני לקוח מאוכזב ולא חושב שאמשיך לקנות שם.
חוצפה להתפרנס על גב של צעירים!

האמור בעמוד זה אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי.
ההסתמכות על המידע באתר באחריות המשתמש בלבד!

 

מחשבונים לשימוש חופשי:

מחשבון דמי מילואים   מחשבון דמי לידה   מחשבון דמי אבטלה 
  מחשבון דמי הבראה
   מחשבון הלנת שכר   מחשבון פיצויי פיטורין


לאחרונה פורסמה בפורטל זכויות העובדים סקירה מקצועית בנושא:

הכרה בשעות נוספות שהעובד עבד ללא אישור המעסיק

הפורום
הגדול בישראל לדיני עבודה וזכויות עובדים מנוהל על ידי
משרדו של עורך הדין דורון לוין

 

ניתן לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מהיר ויעיל באמצעות הצ'ט בוט של פורטל זכויות העובדים

שאלה בנושא: תנאי העסקה בניצת הדובדבן - פורום זכויות העובד ודיני עבודה