ייעוץ אישי בחינם או בתשלום - רק תבחר/י!

לקבלת מידע כללי ללא תשלום - בחינם

ניתן לעשות שימוש באחת משתי האפשרויות הבאות: הפורום של פורטל זכויות העובדים או עמוד הפייסבוק של פורטל זכויות העובדים
 

יעוץ אישי 24 שעות ביממה

אנחנו מפעילים צ'אט בוט חינמי, שיכול לעזור לכל עובדת ועובד לקבל מענה אישי, ללא המתנה - בכל שעה ובכל יום, כל השנה.

לחצ/י לשיחה עם עו"ד

פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

נושא
מחבר
תאריך ושעה
17/11/2013 13:23
פנינה 17/11/2013 13:23
שלום,

אני פרילנסרית בתחום המחשבים ורציתי לדעת מה אפשר לעשות במקרה שיש לי לקוח שהזמין עבודה , ביצעתי אותה ולבסוף הוא לא שילם בתרוץ "הלקוח טס לחו"ל" (הלקוח של הלקוח שלי)?

הבן אדם מרח אותי כמה חודשים עם דברים נוספים לעשות באתר מעבר למה שסיכמתי איתו , וכשהיה צריך לשלם אז הוא התחמק.יש לי את כל ההתכתבויות שלו במייל.

ברור לי שבגלל שאני פרילנסרית (עצמאית עם חשבוניות) אין לי סעיף של הלנת שכר, אבל אני מקווה שתוכלו להסביר לי מהן הזכויות שלי ומה אני יכולה לעשות בנושא!!

המדובר על סכום של 12000 ש"ח לפני מע"מ.

האמור בעמוד זה אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי.
ההסתמכות על המידע באתר באחריות המשתמש בלבד!

 

מחשבונים לשימוש חופשי:

מחשבון דמי מילואים   מחשבון דמי לידה   מחשבון דמי אבטלה 
  מחשבון דמי הבראה
   מחשבון הלנת שכר   מחשבון פיצויי פיטורין


לאחרונה פורסמה בפורטל זכויות העובדים סקירה מקצועית בנושא:

הכרה בשעות נוספות שהעובד עבד ללא אישור המעסיק

הפורום
הגדול בישראל לדיני עבודה וזכויות עובדים מנוהל על ידי
משרדו של עורך הדין דורון לוין

 

ניתן לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מהיר ויעיל באמצעות הצ'ט בוט של פורטל זכויות העובדים

שאלה בנושא: אי קבלת תשלום - מה אני עושה? - פורום זכויות העובד ודיני עבודה