ייעוץ אישי בחינם או בתשלום - רק תבחר/י!

לקבלת מידע כללי ללא תשלום - בחינם

ניתן לעשות שימוש באחת משתי האפשרויות הבאות: הפורום של פורטל זכויות העובדים או עמוד הפייסבוק של פורטל זכויות העובדים
 

יעוץ אישי 24 שעות ביממה

אנחנו מפעילים צ'אט בוט חינמי, שיכול לעזור לכל עובדת ועובד לקבל מענה אישי, ללא המתנה - בכל שעה ובכל יום, כל השנה.

לחצ/י לשיחה עם עו"ד

פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

נושא
מחבר
תאריך ושעה
25/07/2013 20:03
גולן 25/07/2013 20:03
אני עובד במוקד שירות טלפוני כבר שנה ועד היום ההפסקות שלנו היו בעיקרון על כל חצי שעה של עבודה 5 דקות הפסקה כלומר מי שעובד משמרת 9 שעות מקבל 4 הפסקות 2 הפסקות של 15 דקות ו2 של 20 דקות.
עכשיו הנהלת החברה קיבלה החלטה להתאים את ההפסקות שלנו לשאר מוקדי השירות ולקצר את ההפסקות שלנו מעכשיו מי שעובד 9 שעות יקבל 2 הפסקות של 10 דקות ו2 הפסקות של 15 דקות.
הם כמובן טוענים שההפסקות האלה הם בדיוק לפי מה שנדרש בחוק ואני מניח שהם אינם טועים אבל השאלה שלי האם זה נחשב להרעת תנאים

האמור בעמוד זה אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי.
ההסתמכות על המידע באתר באחריות המשתמש בלבד!

 

מחשבונים לשימוש חופשי:

מחשבון דמי מילואים   מחשבון דמי לידה   מחשבון דמי אבטלה 
  מחשבון דמי הבראה
   מחשבון הלנת שכר   מחשבון פיצויי פיטורין


לאחרונה פורסמה בפורטל זכויות העובדים סקירה מקצועית בנושא:

הכרה בשעות נוספות שהעובד עבד ללא אישור המעסיק

הפורום
הגדול בישראל לדיני עבודה וזכויות עובדים מנוהל על ידי
משרדו של עורך הדין דורון לוין

 

ניתן לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מהיר ויעיל באמצעות הצ'ט בוט של פורטל זכויות העובדים

שאלה בנושא: הרעת תנאים - פורום זכויות העובד ודיני עבודה