{if 0} {/if}

שאלה בנושא פוטרתי והמעביד התחרט ומתעלם מהשימוע - עורכי דין מובילים עונים לשאלות הגולשים בענייני עבודה...
פוטרתי והמעביד התחרט ומתעלם מהשימוע - פורום זכויות העובד ודיני עבודה
×
x

כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

נושא
מחבר
תאריך ושעה
26/04/2015 16:26
לפני שלושה שבועות קרה לי המעביד ועשה לי ישר שימוע עקב שלהערכתו לא ביצעתי את מה שנאמר לי ולהערכתו עשיתי טעות בעבודה שלכאורה חשבתי שזה לטובתו אבל הוא טוען שזה לא בסדר .אמרתי לו שאין לי בעיה ושאני מקבלת כל החלטה שלו מאחר שהוא ראה שאני מקבלת את הפיטורים באהבה הוא שאל אותי מתי אני רוצה לעזוב אמרתי לו בסוף החודש הזה והוא אמר לי שאני יכולה גם עכשו אמרתי לו שאני מעדיפה בסוף החודש לאחר מכן הוא כתב לי מכתב למייל על זה שהוא מפטר אותי עקב הטעות בעבודה צילמתי ולקחתי אחרי כמה ימים הוא קורה לי שוב למשרד ואמר לי מה הבעיה שלי בלעזור אמרתי לו שאני לא מוכנה לעבוד עם סוכן מסויים מביטוח רכב כי הוא אלים צועק ולא לרוחי וגם עקב המשכורת שהוא הבטיח לי שיעלה לי לגבי הסוכן הוא אומר לי שהוא מבטיח שהוא יתנהג אלי יפה ולגבי ההעלה במשכורת הוא טוען שלא מגיע לי היום ברצוני לעזוב שלחתי לו הודעה שאני מסיימת בסוף החודש אבל הוא בוחר להתעלם אני מרגישה שהשימוע היה במטרה להבהיל אותי בלבד שלא אבקש העלאה במשכורת ולהוריד לי את הבטחון הוא מכנה אותי פקידונת כשאני במקור חתמת שמפיקה פוליסות ביטוח ברצוני לעזוב ולקבל מכתב פיטורים ופיצואים של שנתיים עבודה כי המקום הזה לא מתאים לי המעביד עושה הכל בכדי שאתפטר לבד ללא פיצויים וללא מכתב התפטרות מה עלי לעשות נשאר לי שבוע של עבודה והוא לא מתייחס אלי. מה עלי לעשות אשמח שתייעץ לי מה לעשות.
26/04/2015 17:36
שלום אתי

לא הבנתי האם יש בידיך מכתב התפטרות או הודעה של המעסיק על פיטורייך (שנשלחה באמצעות דואר אלקטרוני). היה והתשובה חיובית, הרי שתקופת ההודעה המוקדמת אמורה להיות לפי חוק ולאחריה, את מפוטרת. מן הראוי לתת לעובד מכתב פיטורים מסודר כמובן, אך גם הודעה כתובה מהמעסיק אליך בדואר אלקטרוני יכולה להספיק לצורך כך. אני מציע לך כבר עכשיו לתעד את כל ההתרחשויות בכתב ובתום תקופת ההודעה המוקדמת, לפנות אל המעסיק בכתב ולציין כי בהמשך לשימוע שנערך לך ולהודעת הפיטורים, הנך מצפה לקבל מכתב פיטורים מסודר.

בהצלחה
30/04/2015 20:30
שלום לך ,
נשלח אליי במייל השימוע שבוצע אצלו במשרד ב- 14/4/15שבוא נאמר שמפטר אותי על כך שעשיתי פעולה שונה ממה שנתבקשתי ושאודיע לו עד סוף היום לגבי ימי ההודעה ושיעשה הכל בכדי לאשר בקשתי ... רשמתי לו במייל שעד סוף החודש אני אעבוד ובמשרדו אמרתי לו זאת שוב ששאל אותי וגם הוספתי שאשאר בכדי שלא יהיה לו לחץ (סוף חודש לחץ מטורף -לא רציתי לדפוק לו ברז ) אז אמר שאין צורך ושזה בסדר אז אמרתי לו שבכל זאת אשאר עד סוף החודש ואסיים מסודר .... היום ה- 30/4/15 בסוף היום באתי אליו לבקשת מכתב הפיטורין ... ואז אמר לי שלא היה לו זמן היו לו פגישות ושהוא צריך לבדוק מול הנהלת חשבונות ממתי עבדתי ולגבי ימי ההודעה המוקדמת כמה אני צריכה לתת ... הייתי בשוק ואמרתי לו שכבר דיברנו על כך ושאני עד היום הייתי צריכה לעבוד כפי שסוכם במייל הוא אמר פיתאום שאני צריכה לתת עוד שבוע ( אני שנתיים עובדת אצלו - וחודש נותנים ימי הודעה מוקדמת -אך סוכם אחרת במייל ...) זה מקום קטן וששאלתי במהלך היום את הבחורה שבהנהלת חשבונות לגבי מכתב הפיטורין ואם דיבר עימה היא אמרה שהוא בכלל לו פנה אליה בנושא ...אני מרגישה שהוא מזלזל ומנסה לגרום לי להתייאש שאלך בלי הפיצויים הוא בדרך כלל לא משלם פיצויים לאנשים וגורם להם לעזוב ביחסו הלעגני והמשפיל ...פעם גם אמר לי "אני יכול לפטר אותך " ללא סיבה לפני כולם אז אמרתי לו "תפטר " או שביקשתי העלאה הוא אמר "את סתם פקידונת" למרות שהבטיח לאחר 3 חודשי עבודה ראשונים שיעלה לי ב-500 ש"ח עד עכשיו הבטיח ולא קיים .האם אני חייבת לתת שבוע נוסף על אף שסוכם אחרת במייל ? האם הוא מחליט על ימי ההודעה המוקדמת או שהעובד ??? מה עושים ?? אשמח לתשובתך בנושא ...תודה .
30/04/2015 20:57
לפני 4 ימים נכנסתי אליו למשרד ושאלתי מתי אני אקבל את המכתב פיטורין אז הוא אמר " מתי שבא לי " ואז אמרתי לו "ועכשיו ברצינות " אז הוא אמר "אני אבדוק עם הנהלת חשבונות לגבי התאריכים ואביא לך אל תדאגי "...
01/05/2015 23:51
שהוא אשפה אנושית




האמור בעמוד זה אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי.
ההסתמכות על המידע באתר באחריות המשתמש בלבד!

 

מחשבונים לשימוש חופשי:

מחשבון דמי מילואים   מחשבון דמי לידה   מחשבון דמי אבטלה 
  מחשבון דמי הבראה
   מחשבון הלנת שכר   מחשבון פיצויי פיטורין


לאחרונה פורסמה בפורטל זכויות העובדים סקירה מקצועית בנושא:

הכרה בשעות נוספות שהעובד עבד ללא אישור המעסיק

הפורום
הגדול בישראל לדיני עבודה וזכויות עובדים מנוהל על ידי
משרדו של עורך הדין דורון לוין

 

ניתן לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מהיר ויעיל באמצעות הצ'ט בוט של פורטל זכויות העובדים

שאלה בנושא: פוטרתי והמעביד התחרט ומתעלם מהשימוע - פורום זכויות העובד ודיני עבודה
פורטל זכויות העובדים:
פורום
פייסבוק
ייעוץ אישי
אנחנו כאן בשבילך!
לכל עובדת ועובד יש זכויות לפי חוק. פגעו בזכויות שלך? רוצה לבדוק מה קובע החוק?
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!