שואלת עבור חברה שעובדת במשרד פרטי כ-8 חודשים, המנהל שלה זימן אותה לשימוע ובמכתב של השימוע כתב שהוא מודיע לה ש"עקב הקיצוצים וההכנסות הדלות אין באפשרותו להעסיק אותה" שאלותיה הן: 1. האם מכתב זה יכול לשמש כמכתב פיטורים, או שמא הוא צריך לתת מכתב או להודיע לה בנפרד? ובמידה וכן, אחרי כמה ימים עושים זאת, וכמה ימים מגיע לה מהרגע שפוטרה אם נמצאת שם 8 חודשים. 2. בנוגע לכספי הפנסיה - הוא עדיין לא שילם לה על 3 חודשים ראשונים שעבדה במקום, עקב ביורוקרטיה של החברת הביטוח, האם הוא יכול לתת לה זאת בשיק אישי עבורה? תודה!