אני בעל דירה בבניין משותף מנוהל ע״י חברת ניהול חיצונית מחודש מרץ השנה.
לפני כן, אני ובעלת דירה נוספת ניהלנו את הוועד.
כשאנחנו ניהלנו את הוועד, היינו משלמים למנקה במזומן.
כעת, החברת ניהול טוענת כי הוא שכיר של הבניין ויש לשלם עבורו ביטוח לאומי וכל התנאים הסוציאליים או לפטרו ולשלם פיצויים ולהעסיק לאחר מכן מישהו עם חשבונית שינקה ויהיה עצמאי.
העניין הוא - מי אמר שנקודת המוצא הוא שהמנקה היה שכיר של הבניין ואלו שתי האופציות היחידות? החברה טוענת שבמצב שלא קיבלנו חשבונית הוא שכיר, האם נכון?? מה עם האחריות שלו שלא דיווח?
אשמח לתשובה מפורטת שנוכל לדעת מהי הדרך החוקית הנכונה...