היי, אחיינית שלי עובדת ברשת מזון ונפגעה בעבודה (שבועיים חופש מחלה). היא הגישה את כל הטפסים הרלוונטים לקביעת תאונת עבודה, ביטוח לאומי אישר את הבקשה וביקש להוסיף טופס מהרשת שבו יצוין מה הייתה המשכורת באותו חודש לולא נפגעה. היא ניגשה למנהל שלה והוא אמר לה לפנות למחלקת כספים של החברה והם ייתנו לה את הפרטים. היא התקשרה לבקש, והם ביקשו לשלוח את אותו מכתב מביטוח לאומי שמבקש את הפרטים. אחייניתי לא מוצאת את המכתב והם לא מוכנים לתת זאת ללא המכתב. יש לי שתי שאלות:
הטפסים של התאונת עבודה הודפסו על ידי הרשת ונשלחו ממולאים בחזרה למקום המשרדים לאישור ואז לביטוח לאומי, כלומר החברה מודעת להליך ולאותם שבועיים בהם לא עבדה ושאלתי היא האם היא חייבת לשלוח להם את המכתב? כי פשוט זה נשמע שהם מנסים להתחמק ולמשוך את זה יותר ויותר (גם בשליחת הטפסים הראשוניים וגרסאות שלמנהל נראו לכאורה הגיוניות יותר שקרו)
ולשאלה העיקרית, העובדים מגישים משמרות ומנהל הסניף עושה סידור לשבוע בלי התחייבות לתת משמרות. כלומר אם יתבקש לכתוב מה היה השכר באותו חודש, הוא יכול לומר שכנראה הייתה מקבלת משמרת אחת ולכן השכר היה x שח.
לכן רציתי לדעת איך התהליך מתבצע ולפי מה מחשבים, והאם עליה לשים לב לפרטים נוספים שכן המעסיקים מנסים לעוות לתרפד את מה שקרה.