סבתי הסיעודית מעסיקה מטפלת במשרה מלאה. שילמנו ביטוח לאומי כחוק עבורה.
לא שילמנו עבורה מס הכנסה (מקבלת שכר 8,000 ש"ח), ולא הפרשנו לפנסיה ועתה היא עוזבת לאחר שנת עבודה מלאה לעיר מעבר ל40 ק"מ מעיר מגוריה.
שילמנו לה דמי הבראה לפי חוק 378*5.
שאלתי היא:
1. כיצד לשלם לה את הפנסיה ? צריך לפתוח פוליסה? מי אחראי? האם רק בעת קבלת מספר פוליסה נעביר כספים?
2. תשלום פיצויים חובה? אם כן, צריכה להציג ספח כתובת למעבר דירה?
3. מס הכנסה- איך מבוצע התשלום? מי אחראי לפתיחת תיק במס הכנסה?