{if 0} {/if}

הוספת תגובה
×
x

כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - הגדרת תפקיד מזכירה
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
30/03/2015 09:02
שלום רב,
אני עובדת במשרד פרטי כמזכירה, אין לנו מנקה במשרד והמעביד דורש ממני לבצע עבודות נקיון כגון: פינוי אשפה מהמשרד, שטיפת כוסות (מעט מאוד) ניקוי אבק בשולחנות.
האם זה חוקי?האם זה תפקידי?
יש לציין כי עשיתי זאת ברוח טובה עד כה, אבל יחסנו עלו על שרטון ואני לא מעוניינת להמשיך בכך.
האם החוק לצידי? האם יש באפשרותי לסרב לפנות את הזבל מהמשרד?
תודה רבה




פורטל זכויות העובדים:
פורום
פייסבוק
ייעוץ אישי
אנחנו כאן בשבילך!
לכל עובדת ועובד יש זכויות לפי חוק. פגעו בזכויות שלך? רוצה לבדוק מה קובע החוק?
מידע לעובדים ולמעסיקים
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!