אני אחות מוסמכת עובדת משרד הבריאות אבל מועסקת באמצעות קרן מחקרים.מזה מס' חודשים שמתי לב שהתלוש לא "מסתדר" לי. פניתי למעסיקי במשרד הבריאות שהפנו אותי לקרן מחקרים ואלו החזירו אותי למשרד הבריאות בחזרה.
הבעיה: השכר המשולם לי הינו שכר בסיס, כלומר: כל המסמכים שהבאתי ביום קליטתי לעבודה : אישור על שרות צבאי, תואר אקדמי, שנות וותק בבי"ח שכולם מהווים מרכיבים חשובים בשכר לא הוזנו.
כתוצאה מכך אני מקבלת כבר שנה ושלושה חודשים שכר שגוי. כל פניותי לא נענות כולל המנהלת הישירה שלי ש"מנערת " אותי. בנוסף, אין רישום בתלוש על ימי חופשה ומחלה צבורים. האם יש לי case לתביעה על הלנת שכר או שזו התנהלות תקינה? האם יש מקום לשלוח מכתב מעו"ד או שזו יכולה להיות עילה לפיטורי? יצוין עוד שאת המשכורת הראשונה שלי קיבלתי רק אחרי 4 חודשי עבודה...