{if 0} {/if}

שאלה בנושא פיטורים בעקות עבודה במקביל - עורכי דין מובילים עונים לשאלות הגולשים בענייני עבודה...
פיטורים בעקות עבודה במקביל - פורום זכויות העובד ודיני עבודה
×
x

כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

נושא
מחבר
תאריך ושעה
09/10/2015 20:42
ערב טוב,
אני עובדת במשרד לעיצוב כשנתיים וחצי. שכר שעתי.
בשלושה החודשים הראשונים לעבודתי במשרד , עבדתי שלוש פעמים בשבוע. משעה 8 וחצי עד השעה 15:30 – ראה שעות עבודה רגילות- לאחר כחצי שנה מתחילת עבודתי במשרד הקולגה שלי למשרד יצאה לחופשת לידה של כ8 וחצי חודשים. כל אותה תקופה שעות העבודה שלי עלו- בתאום מול הבוסית שלי – עד השעה 17:00. גם לאחר חזרתה מחופשת הלידה, המשכתי לעבוד עד השעה 17:00 . לאחר תקופה של כ-3 חודשים, בקשתי העלאה במשכרות, הבוסית שלי אישרה, אך לאחר חודש אחד בלבד לאחר העלאה בשכר, הבוסית שלי הורידה שלי את שעות העבודה לשעות העבודה ה"רגילות". בטענה כי כמות העבודה יירדה, וברגע שהיא תוכל היא תעלה לי שוב את שעות העבודה. כך למשך כשנה נוספת. ( כאשר בשנה זו היו מספר ימים לא מבוטלים שעבדתי שעות ארוכות יותר).
לפני כארבע חודשים , הבוסית שלי שוב בקשה שאני יעבוד עד השעה 17:00- כמובן שאני הסכמתי. וסיכמנו בייננו בעל פה כי אלו הן שעות העבודה החדשות שלי. לאחר כחודש ,הבוסית שלי הכניסה עובדת חדשה למשרד. באותו הרגע שנודע לי כי מגיעה עובדת חדשה, אני ווידאתי מול הבוסית שלי כי התוספת של העובדת לא תפגע לי בשעות העבודה. היא כמובן אישרה זאת. וכך באמת היה למשך שלושה חודשים. בתקופת החגים האחרונה נסעתי לחו"ל לשבועיים וחצי. כאשר גם לפני נסעתי , וודאתי כי שעות העבודה שלי נשארות עד השעה 17:00 והבוסית שלי אישרה זאת (הקולגות שלי למשרד יכולות לאשר זאת) אך בחזרתי ביום הראשון לאחר החופשה, הבוסית שלי הודיעה לי שאני חוזרת לעבוד עד השעה 15:30. אני כמובן הזכרתי לה שהיא שינתה לי את שעות העבודה שלי- אך היא אמרה לי- בואי נראה אך מתקדמים החודשים הקרובים ונראה שוב, אולי נעלה לך שוב את השעות. אני כמובן שלא מקבלת את זה. היה ביינו סיכום על העלת שעות העבודה שלי. אני הסברתי לה את המצב שאני התחייבתי על דברים, ובניהם על משכנת"א. וכי הורדת השעות מאוד בעייתית כיוון והמשכורת שלי נפגעת באופן ישיר מהורדת השעות.
השאלה היא , האם אני יכולה לעבוד בעיצוב כפרילנסרית מעבר לשעות העבודה שלי במשרד כ"פיצוי על אובדן שכר ? האם הבוסית שלי יכולה לפטר אותי בעקבות עבודה בעיצוב במקביל לעבודתי בעיצוב אצלה במשרד? ואם היא כן יכולה לפטר אותי, האם אני זכאית לפיצויים בעקבות הפיטורים?
אודה לעזרה בהקדם האפשרי. תודה וערב טוב.




האמור בעמוד זה אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי אישי.
ההסתמכות על המידע באתר באחריות המשתמש בלבד!

 

מחשבונים לשימוש חופשי:

מחשבון דמי מילואים   מחשבון דמי לידה   מחשבון דמי אבטלה 
  מחשבון דמי הבראה
   מחשבון הלנת שכר   מחשבון פיצויי פיטורין


לאחרונה פורסמה בפורטל זכויות העובדים סקירה מקצועית בנושא:

הכרה בשעות נוספות שהעובד עבד ללא אישור המעסיק

הפורום
הגדול בישראל לדיני עבודה וזכויות עובדים מנוהל על ידי
משרדו של עורך הדין דורון לוין

 

ניתן לפנות לקבלת ייעוץ משפטי מהיר ויעיל באמצעות הצ'ט בוט של פורטל זכויות העובדים

שאלה בנושא: פיטורים בעקות עבודה במקביל - פורום זכויות העובד ודיני עבודה
פורטל זכויות העובדים:
פורום
פייסבוק
ייעוץ אישי
אנחנו כאן בשבילך!
לכל עובדת ועובד יש זכויות לפי חוק. פגעו בזכויות שלך? רוצה לבדוק מה קובע החוק?
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!