שלום,
לאחרונה התחלתי לעבוד בעבודה מהבית שלהגדרת המעסיק מדובר ב"שליש משרה, זמינות טלפונית בימים שני-שישי כולל מהשעה 09:00-16:00 (בשישי עד 15:00). התפקיד שלי כולל מענה טלפוני לשיחות שמועברות אלי בשירות 'עקוב אחרי' מטלפון העסק, שכתוב דברים במידת הצורך והתעסקות בוורד/אקסל וגוגל דרייב." מבחינת ההתעסקות היומיומית שלי בזה- יש ימים שאני מתעסקת בערך שעה ויש ימים שאני מתעסקת בזה שלוש שעות במצטבר. לפעמים אני מתעסקת בזה גם מעט אחרי השעות המוסכמות (אבל בקושי מתעסקת בזה השעות שלפני). השכר שהובטח לי 2500 שח גלובל בתלוש משכורת שיועברו בהעברה בנקאית אלי.
השאלה שלי- מה מגיע לי ומה הוא חייב לשלם לי במסגרת העבודה הזו מבחינת תנאים סוציאליים...נסיעות...וכו'