{if 0} {/if}

הוספת תגובה
×
x

כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - אפשר לתבוע על הפלייה?
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
25/04/2017 17:14
שלום רב, לפני כשנה וחצי חיפשתי עבודה לאחר שסיימתי חופשת לידה. במהלך כל הראיונות שעברתי נשאלתי בצורה ישירה או פחות לגבי הילדים , התינוק שרק נולד ומה אני הולכת לעשות כאשר הם יהיו חולים.

באחת החברות עברתי מספר שלבים בראיון, בינהם עם מנהל איזור שמאוד התרשם ובעצם כבר אמר כי מבחינתו אני הולכת לקבל את התפקיד הנחשק ואין מועמד יותר טוב ממני, אולם הייתי צריכה לעבור ראיון אחד אחרון עם הסמנכ"ל, ראיון "לפרוטוקול" כך הוא קרא לו. כאשר הגעתי לראיון, חוץ מכמה משפטי פתיחה ראשוניים , רוב הראיון התרכז בתינוק שלי, שאלות כגון: מה תעשי כשיהיה חולה, האם לא יהיה לך קשה? ומשפט המחץ שסיכם את הראיון - 'מדובר בתפקיד מאוד תובעני עם שעות עבודה מרובות ולא נוכל להרשות מועמד שצפוי להיעדר הרבה, נודיע לך את החלטתנו בהמשך".

כמובן שאת התפקיד לא קיבלתי, הראיון לא הוקלט, במקומי לתפקיד גוייס גבר ללא הכישורים הנדרשים - התפקיד דרש אנגלית שוטפת ונסיון ניהולי. ולמרות שאני כבר עובדת במקום עבודה מסודר המקרה הזה לא עוזב אותי לא נטתן לי מנוחה.

השאלה היא האם ניתן לתבוע במקרה כזה ואיך מוכיחים במקרה כזה שבראיון הייתה הפלייה? כי הרי המעסיק הפוטנציאלי יכול תמיד לטעון כי לא התאמתי לתפקיד ברמה האישית או שקר כלשהו.

אני מאמינה שזהו נושא כאוב להרבה אמהות בינינו ומאוד אעריך את כנותכם המקצועית בנושא.




פורטל זכויות העובדים:
פורום
פייסבוק
ייעוץ אישי
אנחנו כאן בשבילך!
לכל עובדת ועובד יש זכויות לפי חוק. פגעו בזכויות שלך? רוצה לבדוק מה קובע החוק?
מידע לעובדים ולמעסיקים
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!