ראיתי בעמוד הפייסבוק הנפלא שלכם פוסטים בנושא התנהלות בעייתית של מעסיקים מול עובדים ותרגילי שכר מרגיזים מאד... רציתי לשמוע מה דעתכם על המקרה שלי:
עבדתי שלושה חודשים וחצי חודשים - אמצע יולי ועד סוף אוקטובר.
כעת, 9.12 שילמו לי על חוסרים מהחודשים הקודמים (דמי חגים ושעות נוספות שפניתי אליהם בשל כך וכעת תיקנו את הטעות) וגם חשבון פדיון החופשה שצברתי.
האם עליהם לשלם עליי ביטוח לאומי ומס בריאות על נובמבר?
ראיתי בתלוש שהם כתבו את זה כ"רטרו", כלומר רק על ההפרשים, וזה מופיע בגוף התלוש עצמו ולא בשורת הניכויים כרגיל. אני מבינה מכך שעל נובמבר לא שילמו, האם זה תקין או שהם צריכים לשלם?