היי, אני אחמשית בחנות בגדים וביומיים האחרונים נתקלתי בלקוחה חוזרת (שלהערכתי קצת לא צלולה) שלא מפסיקה לקלל אותי בחנות וטוענת שגנבתי לה כסף (דבר שכמובן לא קרה ויש מצלמות שמוכיחות את זה) ובשיחת טלפון עם הבוס שלי לא הפסיקה לצרוח ולדרוש שיעיף אותי מהחנות כי אני הורסת לו כל רווח אפשרי. עוברי אורח מבחוץ שומעים את הדברים והדבר יוצר תדמית לא נעימה לחנות. בנוסף אתמול היא כמעט שברה את הדלת בחנות.
יש חוק שמגן עליי מפני לקוחות כאלה? או שאני יכולה להגיש תלונה רק לאחר שהאלימות המילולית הופכת לפיזית כלפיי?