יש לי בעסקים שעון נוכחות עם כרטיס אלקטרוני לכל העובדים כמחוייב בחוק.
כל תחילת חודש אני אוסף את המידע מהשעונים וכמובן מגלה המון חוסרים של כניסות ויציאות למשמרות או חוסר הדפסה של משמרות.
על מי חלה האחריות להחתים את השעון?
מצד אחד סיפקתי שעון וכרטיס לעובדים על פי חוק, מצד שני אני מבזבז שעות רבות בהשלמה ידנית של המשמרות שלהם( הצלבה, חילופי משמרות, הקפצות וכו...)
האם ניתן לא לשלם לעובד שלא דאג להחתים את השעון?
האם התראה מילולית לעובדים שהחל מחודש זה כל משמרת שלא מוחתמת על השעון פסולה מבחינתי חוקית?
מיואש וחייב פתרון!!
תודה לעוזרים.