{if 0} {/if}

הוספת תגובה
×
x

כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - מבקש את חוות דעתכם
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
15/07/2015 17:11
שלום וברכה,

שלשום הייתי בראיון עבודה מסוים, העבודה מקנה שירותי תיווך לשיעורים פרטיים לתלמידים. בראיון הוסבר לי שבשביל להתחיל לעבוד אצלהם אני צריך לפתוח עוסק מורשה פטור ובעצם אני עובד עצמאי והם רק מספקים לי שירותי תיווך. בשביל להתחיל לעבוד הייתי אמור ללכת להוציא אישור שאני יכול לעבוד עם קטינים מהמשטרה, ועוסק פטור ממעמ.

חתמתי איתם על חוזה ובו סעיף שהפרת החוזה או עבודה פחות מתקופה מינימלית של 6 חודשים תחיה אותי בקנס של 4000 ש״ח.

בכל מקרה, יום אחד לאחר מכן מסתבר שיש לי בעיה לעבוד בעוד עבודה במקביל לעבודתי הנוכחית בבנק והודעתי לעבודה החדשה שכנראה אוכל להתחיל לעבוד רק מאוקטובר ( אני מסיים את עבודתי בבנק בסוף ספטמבר). שגיא, הבוס בעבודה החדשה אמר שזה בעייתי (הוא טען שכבר שיבצו לי תלמידים, לא ברור איך שהרי עדין לא השגתי אישורים מהמשטרה וממע״מ) ושאנסה להשיג אישור, אבל בכל מקרה, אם אתחיל לעבוד באוקטובר תקופת ההתחייבות שלי מול העבודה החדשה תתחיל רק מאוקטובר , והיא למשך 6 חודשים.

היום בבוקר התייעצתי עם קרוב משפחה מנהל חשבונות ולאחר התייעצות קלה עמו בנוגע לעוסק מורשה והתעסקות עצמאית החלטתי שאין אני מעוניין בעבודה. חשוב להדגיש כי לא קיבלתי מהעבודה החדשה דבר פרט לתיק עם צילום החוזה וחוברת הסברה.

גם במהלך ראיון עבודה שבו הייתי הוצגה לי מצגת בת כ-30 דקות ובה הסברים טכנים על מילוי הפרטים ואופן העברת הכספים. שום דבר ייחודי לפרוייקט. כאשר פניתי היום לשגיא והסברתי לו שאין אני מעוניין הוא טען להפרת חוזה בגלל שהם כבר סידרו לי תלמידים ( וזאת למרות שהסברתי להם שאין לי עדין אישור מהעבודה ושעדין לא המצאתי את המסמכים מהמשטרה וממע״מ).

כרגע אנחנו במו״מ. אשמח לחוות דעתכם.

המון תודה מראש, צביאל




פורטל זכויות העובדים:
פורום
פייסבוק
ייעוץ אישי
אנחנו כאן בשבילך!
לכל עובדת ועובד יש זכויות לפי חוק. פגעו בזכויות שלך? רוצה לבדוק מה קובע החוק?
מידע לעובדים ולמעסיקים
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!