{if 0} {/if}

הוספת תגובה
×
x

כלים לחיפוש עבודה


פורום זכויות עובדים ודיני עבודה

הוספת תגובה ל - השהייה + פיטורין
אבקש לקבל תגובות לאימייל שלי *


* (אנו לא עושים כל שימוש בכתובת הדוא"ל שלך ולעולם לא נשלח אליך דואר זבל)
תגובה ל:
מחבר
תאריך ושעה
02/08/2014 16:07
שלום,
אני עובד בחברה כבר קרוב לשנתים וחצי. התחלתי עבודה במרץ 2012 ומאז אני מועסק בעבודה במשרת מלא - -הדגש- בין 160 ל-220 שעות בחודש -סדגש- - תלוי בכמות העבודה.

בחודשים האחרונים נכנסה -הדגש- מערכת חדשה -סדגש- שכתוצאה ממנה -הדגש- הצטמצמו לי שעות העבודה בצורה משמעותית -סדגש- עד כדי כך שבחודש האחרון עשיתי -הדגש- 60 שעות פחות -סדגש- ממה שבדרך כלל אני עושה. כמו כן, האחראית עליי אמרה לי שכנראה -הדגש- "זה תחילת הסוף" -סדגש- שבגלל שלא יהיה צורך בעבודה "השחורה" שאני עושה -הדגש- בגלל שהמערכת החדשה תחסוך משאבים ולא יהיה צורך בשירותיי -סדגש- .

בחודשים האחרונים היו לי דיי הרבה סכסוכים עם הממונה עליי ועם אחראיות פרויקטים אחרים בגלל צורת ההתנהלות שלהם מולי - הם היו מתקשרות מספר פעמים ביום, מביאות הוראות לא ברורות והתנהלות שהייתי מגדיר כהסטרית ולא מקצועית.
בנוסף העבודה שאני עושה היא בלילה והם מתקשרות אליי בבוקר ובצהריים בכדי לדבר איתי למרות שההתנהלות שלי מאד מסודרת ושולח מייל סיכום בסוף כל משמרת.

שלשום החלטתי פשוט לא לענות לכמה שיחות שלהם ושלחתי הודעה לממונה עליי - "תפסיקו לשגע אותי", כתוצאה מכך בוטלה לי המשמרת של אותו היום ונאמר לי "לגבי המשך דרכך בחברה נדבר כשתרגע" - זה היה שלשום.
בימי שישי הם שולחים את הסידור השבועי - לא נשלח אליי סידור במייל והאנשים שעובדים איתי התקשרו אליי ואמרו לי שלא שובצתי בכלל בסידור שאליהם הוא כן נשלח.

אני בכל מקרה רציתי לסיים את דרכי בחברה בגלל שנאמר לי שבקרוב מאד לא יהיה צורך בשירותיי אבל לא התכוונתי לעזוב בצורה מידיית אלא לחפש במקביל עבודה.

מעבר לזה שהאנשים שעובדים איתי אומרים לי שאני זכאי לפיצויים וכו' אני יותר נפגעתי ברמה האישית בגלל שאני מאד שומר על מקצועיות ומעבר לזה הייתי באמת בסדר עם כולם והצורה שטיפלו בעניין קצת מגעילה ומעליבה.

מה האפשרויות שעומדות בפניי?
1. האם אני רשאי להתפטר ולקבל פיצויים?
2. האם אני יכול התפטר בגלל הרעת תנאים - קיצוץ שעות בחודש האחרון, "תחילת הסוף", אי שיבוץ בשבוע הקרוב או "ההשהיה שקיבלתי"?
3. בגלל שהושעתי האם אני זכאי להתראה מוקדמת? בגלל שאני לא משובץ היא לכאורה לא צריכה אותי ויש אנשים נוספים שעובדים איתי שכרגע עושים את העבודה שלי.
4. יש לי קרוב ל-40 ימי מחלה לא מנוצלים? מה קורה איתם?
5. האם במידה ואני מתפטר אני זכאי לפיצויים?
6. איך אני אמור להתנהל ביום ראשון כאשר אני נפגש עם מנהלת לשכת הכספים שמולה אני סוגר את העניינים האלה?
7. האם אני צריך להגיש התפטרות או משהו בדומה לזה לאחראית עליי או שמכאן ההתנהלות שלי יכולה להיות ישירות מול מחלקת כספים וכו'?

אודה מאד אם תוכלי לעזור ולהדריך אותי.




פורטל זכויות העובדים:
פורום
פייסבוק
ייעוץ אישי
אנחנו כאן בשבילך!
לכל עובדת ועובד יש זכויות לפי חוק. פגעו בזכויות שלך? רוצה לבדוק מה קובע החוק?
מידע לעובדים ולמעסיקים
פורטל זכויות העובדים © המידע באתר ניתן באופן תיאורטי ואינו מהווה תחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין מנוסה!